CERERILE DE RETURNARE SE COMPLETEAZA EXCLUSIV IN SCRIS, urmand pasii de pe aceasta pagina! NU SE ACCEPTA CERERI DE RETURNARE LA TELEFON! VA RUGAM NU INSISTATI!
Ofertele care beneficiaza de discount per cantitate (ex: 3 la 99 lei, 2 la 159 lei, al doilea produs cu 30% discount) se returneaza INTEGRAL, adica absolut toate produsele primite!!! Nu se poate face stornare partiala din comanda, pentru ca pretul revine la pret per bucata, in momentul in care se storneaza produsele returnate partial din comanda!
Ne pare rau ca doresti sa returnezi un produs achizitionat de pe site-ul nostru. Vrem sa stii ca acest lucru este posibil in maxim 10 zile lucratoare/14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Procedura de returnare este simplificata si poate fi completata pe site-ul nostru. Te rugam sa ai in vedere ca NU putem prelua cereri de returnare telefonic si este OBLIGATORIU sa urmezi acest pas in scris. Astfel nu vor exista nelamuriri din partea niciuneia dintre partile implicate si transparenta este la cele mai inalte cote.
Conform prevederilor legale in vigoare, cheltuielile de returnare cad in sarcina clientului.
Retururile se trimit EXCLUSIV prin curier, NU avem posibilitatea de a colabora cu Posta Romana, decat daca trimiteti cu livrare la adresa, altfel nu putem ridica colete.
Ce produse poti returna ? Poti returna orice produs nu iti place/nu iti vine etc, dar DOAR in starea initiala in care l-ai primit, CU ABSOLUT TOATE ETICHETELE ATASATE. Produsele purtate, ce prezinta urme de spalare/purtare/pete/parfum etc, NU SUNT ACCEPTATE PENTRU RETURNARE si vor fi retrimise clientului, achitand din nou taxele de transport.
Te rugam sa ambalezi responsabil produsul primit, pentru a te asigura ca va ajunge la noi in aceleasi conditii in care a ajuns si la tine. Sa ai in vedere ca orice prejudiciu adus produsului returnat, va fi scazut din valoarea de ramburs pentru a acoperi eventualele pierderi.
Rambursarea banilor se face in contul IBAN desemnat de catre tine, in maxim 14 zile de la receptionarea produselor returnate. Facem eforturi considerabile si de cele mai multe ori reusim sa scurtam acest timp, dar atunci cand din motive evidente acest lucru nu este posibil, vom avea grija sa nu depasim cele 14 zile. In cazul in care observi ca se aproprie terminarea acestui interval si banii nu apar inca in contul desemnat, te rugam sa ne contactezi si te vom informa cu drag asupra statusului returului tau. Va trebui sa ii oferi consultantului nostru numarul de AWB cu care ai expediat coletul, asa ca te rugam sa il pastrezi.
NU se accepta sub nicio forma colete retur cu RAMBURS! Acestea vor fi refuzate intrucat desfacerea coletelor si verificarea produselor inainte de a rambursa banii este imposibila. Cu optiunea de ramburs nu avem posibilitatea de a achita cash sume de bani care au fost incasate prin banca. In plus curierul nu poate astepta pana se verifica veridicitatea returului, starea produselor, pana se emite factura storno etc.
Daca ai si alte nelamuriri, te rugam sa nu eziti sa ne contactezi folosind metodele de contact disponibile pe site.
PENTRU A COMPLETA O CERERE DE RETUR, UN OPERATOR ADORASHOP TE POATE AJUTA ACCESAND URMATOARELE LINKURI si mentionand urmatoarele detalii:
TE RUGAM SA MENTIONEZI DE LA INCEPUTUL CONVERSATIEI : Numar comanda, numele pe care s-a plasat comanda si ce produse doresti sa returnezi.
Ulterior te rugam sa respecti intocmai pasii pe care ti-i vor explica operatorii nostri pentru a te asigura ca intreaga procedura de retur este dusa la bun sfarsit in timp util.
EXTRAS DIN TERMENI SI CONDITII
13. Returnarea produselor
13.1. Clientul AdoraShop poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii: 13.1.1. Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site 13.1.2. Coletele ce prezinta deteriorari severe 13.1.3. Produsele ce au fost livrate gresit 13.1.4. Produsele care au marimi (grosimi) eronat comandate 13.1.5. „Consumatorul are dreptul sa de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. 13.1.6 „Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate. 13.2. Clientul este obligat sa notifice AdoraShop, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor, in cazul art. 13.1.5.” 13.3.1. Clientul are obligatia de a pastra ambalajul in starea initiala (valabil pentru articolele de incaltaminte). In cazul in care acesta este deteriorat ne rezervam dreptul de a nu rambursa banii sau schimba cu un alt produs. Comanda va fi trimisa inapoi catre client. 13.4. Clientului care a notificat AdoraShop conform art 13.1.2 / art 13.1.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la AdoraShop in maxim 14 zile lucratoare de la data expedierii, in caz contrar AdoraShop considerand cererea nefondata/invalida. 13.5. Clientul AdoraShop nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii: 13.5.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 13.1.4. 13.5.2. Cererea de returnare in cazul art. 13.1.2 sau 13.1.3 cauzata de oricare situatie prevazuta la 13.1 are data de expediere care depaseste perioada de 10 zile prevazute conform art 13.1.5, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat. 13.5.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 13.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit). 13.6. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la confirmarea returului. Costul transportului nu se returneaza. In cazul in care ati beneficiat de transport gratuit si returnati integral comanda sau mai mult de jumatate din valoarea acesteia, din costul total al produselor returnate se va retine taxa de transport, suportata de catre AdoraShop la expedierea comenzii dvs. 13.7. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 13.1.4, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. 13.8. In cazul in care Clientul care returnat a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 13.1.4, iar ADORASHOP nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului si in conformitate cu 13.6. 13.9. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. 13.10. Premiile sub forma de voucher, sau produse Adorashop, castigate in urma concursurilor desfasurate de ADORASHOP, nu se returneaza. Fac exceptie doar produsele identificate neconforme (defect de fabricatie), sau produse trimise gresit fata de cele solicitate de castigator. 13.11. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client 13.12. Produsele realizate la comanda nu se pot returna
Pentru a salva coșul de cumpărături pentru mai târziu, introdu mai jos detaliile tale. Și, cine știe, poate chiar îți vom trimite un cod pentru reduceri atrăgătoare :)